Leverans
Hur mycket kostar frakten?
Bambim erbjuder fri frakt till alla sina uppskattade kunder i Sverige, med spårningsnummer, och vi skickar med PostNord.
När kommer min beställning att behandlas?
Beställningar behandlas inom 1-2 dagar från beställningsdatum. Vi behandlar beställningar måndag till fredag.
Sista datum för beställning:
16:00 (UTC+01:00)
Hur lång tid tar det innan min beställning kommer fram?
Vi erbjuder för närvarande endast gratis standardfrakt med en beräknad leveranstid på 3-7 arbetsdagar för alla beställningar, måndag till fredag.
Sällsynta undantag:
I mycket sällsynta fall (0,01 %), beroende på destination och mycket avlägsna platser, kan det ta längre tid. Om ditt paket är försenat, vänligen maila oss på contact@bambim.se Vi strävar efter att lösa alla problem inom 24 timmar. Se till att all leveransinformation är korrekt. Om detaljer är felaktiga eller saknas kan vi kontakta dig för att uppdatera leveransinformationen, vilket kan leda till förseningar.
Hur kan jag spåra min beställning?
När en beställning har behandlats och skickats får du ett e-postmeddelande. Om du inte har fått detta, tveka inte att kontakta oss på contact@bambim.se så förser vi dig med spårningsinformation.
du kan spåra din beställning här
Jag fick en spårningslänk, men den fungerar inte. Vad ska jag göra?
Observera att spårningsinformation kommer att bli synlig en dag efter beställningen. Om du inte kan hitta spårningsinformation för ditt paket, försök igen om 15 timmar.
Vad händer om varorna jag får är skadade?
Om en vara skadas under frakten eller anländer i dåligt skick skickar vi en gratis ersättning. Vänligen kontakta oss inom 30 dagar efter att du mottagit din beställning på contact@bambim.se. Du kommer att bli ombedd att uppge ditt ordernummer, en förklaring av problemet och bevis på skadan.
Avbokning och ändringar av beställning
Kunder har en 24-timmarsperiod från köptillfället för att begära ändringar eller annullering av sin beställning. Om ändringar behövs, vänligen kontakta vår kundtjänst omgående på contact@bambim.se så kommer vi att göra vårt bästa för att tillmötesgå din förfrågan inom denna tidsram. Efter 24 timmar kan beställningen redan ha behandlats och skickats, vilket gör det omöjligt att göra några ändringar. Bambim ansvarar inte för borttappade paket på grund av felaktiga adresser. Tack för din förståelse.
Levererar Bambim internationellt?
Tyvärr levererar Bambim endast inom Sverige. Vi erbjuder inte internationella frakttjänster. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka.
KONTAKTINFORMATION
Adress:
27 Old Gloucester Street,
London WC1N 3AX,
Storbritannien
E-post:
contact@bambim.se
Kontaktformulär:
Hör av dig
Telefon:
+46737521355
Företagsnamn:
Viblish Ltd
Företagsnummer:
14165023
Kundtjänst:
måndag till fredag från 9:00 till 17:00 (UTC+01:00)