Retur och återbetalning

Returpolicy – Gäller för Sverige

Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt lampköp. Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning kan du returnera den inom 30 dagar från det att du mottagit den, enligt följande villkor:

Returfrist

Du har rätt att returnera din lampa inom 30 dagar från leveransdatumet.

Returkostnader

Kunden ansvarar för returkostnader, oavsett om lampan är defekt eller om du är missnöjd med ditt köp. Returkostnaderna måste betalas direkt till fraktbolaget.

Returfraktsedlar

De flesta beställningar inkluderar returfraktsedlar i paketet. Om din beställning inte inkluderar en returfraktsedel, vänligen skicka ett e-postmeddelande till contact@bambim.se, så skickar vi digitala returfraktsedlar. Du kan sedan skriva ut dem och lägga dem i returpaketet.

Produktens Skick

Vi accepterar endast returer för NYA lampor – lampan måste vara oöppnad, i originalförpackning och utan några tecken på användning eller skador. Vi förbehåller oss rätten att neka returer om produkten visar några användningstecken.

Återlagringsavgift

Vi tar inte ut någon återlagringsavgift för returer.

Återbetalningar

När vi har mottagit och verifierat din returnerade lampa, kommer vi att behandla din återbetalning inom 2 arbetsdagar till den betalningsmetod du använde vid beställningen.

Lagstadgad Efterlevnad

Vi följer alla tillämpliga svenska lagar för returer och återbetalningar. Vi förbehåller oss rätten att uppdatera vår retur- och återbetalningspolicy för att möta eventuella lagkrav.

CONTACT INFORMATION

Address:
27 Old Gloucester Street,
London WC1N 3AX,
United Kingdom

Email:
contact@bambim.se

Contact form:
Get in touch

Phone:
+46737521355

Company name:
Viblish Ltd

Company number:
14165023

Customer Service:
Monday to Friday from 9:00 AM to 5:00 PM (GMT)